ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ WORLD CAFÉ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΠΑΛΑΜΑ(ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ) (ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ 19/02/2020)

2020-02-22 16:07

ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΩΤΟ :ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ;

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1.Γέννηση στην Πάτρα-Βιωματική προσσέγγγιση

2.Προσωπική αισθητική επιλογή

3.Μελέτη-σύγκριση της Παλαμικής εποχής και του σήμερα

4.Η γλωσσοπλαστική του ικανότητα

5. Ανατροπή του Παλαμικού στερεοτύπου

6.Εναλλαγή πολιτιστικών αξιών ανά εποχή

7.Λόγω της <<Τρισεύγενης>>

8.Για την καταγραφή της <<πορείας των ειδών>> στην ποίηση του Παλαμά

9.Διερεύνηση εκπαιδευτικών και κοινωνικών ζητημάτων

10.Η ερωτική διάσταση ως μύηση στην αγάπη

11.Γνωριμία εποχής-διαμόρφωση εθνικής ταυτότητας

12.Ρόλος ρυθμιστή των πολιτιστικών δρώμενων της εποχής

13.Ανάγνωση επιδυλλίδων της εποχής

14.Λόγω της <<μαγικής εποχής>> που έζησε

15.Πολύπλευρος (ερωτικός, περιβαλλοντικός)

16. Λόγω της εξαιρετικής μελοποίησης  έργων του

17.Πρωτοπόρος, ιδρυτής σχολής

18.Ιστορικός <<παλμός>> της εποχής

 

ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ;

1.Έρχονται σε επαφή με το βιβλίο

2.Διαθεματικότητα

3.Η ατμόσφαιρα του σπιτιού

4.Βιωματική γνωριμία με το χώρο

5. Πρώτη επαφή με το βιβλίο

6.Στόχος το συναίσθημα

7. Το ίδιο το σπίτι λειτουργεί ως έμπνευση

8.Εθισμός στη βιβλιογραφική έρευνα

9.Ομάδες παιδιών (δημοσιογραφική και ποιητική)

10.Ομαδική εργασία σε φιαφορετικές θεματικές

11.Εργασίες του τύπου<<κρυμμένος θησαυρός>>.

12.Επαφή με τον άνθρωπο Παλαμά (πρότυπο ζωής, μαχητικότητα, στοχοπροσήλωση)

 

ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΡΙΤΟ

ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ <<ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ>>>;  (στο τέλος κάθε απάντησης υπάρχουν οι ψήφοι  των συμμετεχόντων για την πιο δημοφιλή απάντηση)

 

1.Ημέρα Παλαμά( Δήμος και άλλοι φορείς)            μία ψήφος

2.Θεματικός περίπατος με αφετηρία  το σπίτι       μία ψήφος

3.Έκδοση επετηρίδας με έργα μαθητών-βραβεία       χωρίς ψήφο

4.Συνθετικό ποίημα από μαθητές-κολάζ                      χωρίς ψήφο

5.Βελτίωση της ηλεκτρονικής προβολής                      χωρίς ψήφο

6.Ψηφιοποίηση αρχείου                                             δύο ψήφοι

7.Υιοθεσία της βιβλιοθήκης                                        τρείς ψήφοι

8.Μαθητές-ξεναγοί της βιβλιοθήκης                          μία ψήφος

9.Πρόγραμμα εθελοντισμού για την οργάνωση της βιβλιοθήκης     τρείς ψήφοι

10.Χρησιμοποίηση ως αναγνωστήριο                         τρείς ψήφοι

11. Περιοδεύουσα χρήση της βιβλιοθήκης                  μία ψήφος

12.Ερευνητική εργασία στο λύκειο ,τοπική ιστορία, δημιουργικές εργασίες    τρείς ψήφοι

13.Μελετητήριο                                                                    έξι ψήφοι

14.Περιβαλλοντικά προβλήματα-καινοτόμες δράσεις     μία ψήφος

15.Καθιέρωση ημέρας Παλαμά για τα σχολεία                 μία ψήφος

16.Βιωματική προσέγγιση και αξιοποίηση του Παλαμικού έργου, μέσω της δημιουργικής γραφής (σύνθεση αποσπάσματος)                                   τέσσερις ψήφοι

17.Ετήσια έκδοση με έργα παιδιών που συμμετείχαν σε δράσεις στη Στέγη   τρείς ψήφοι

18.Έρευνα και εμπειρία                                                                                          χωρίς ψήφο

19.Ποιητική παραγωγή μαθητών μα αφορμή στίχους του Παλαμά              μία ψήφος

20. Καλλιτεχνική αίσθηση  (αναγνώσεις, δραματοποιήσεις, κ.λ.π)                μία ψήφος

21. Χρήση της Στέγης για υλοποίηση σχετικών ερευνητικών εργασιών   (προυποθέσεις από Στέγη)                                                                                                                          δύο ψήφοι

 

22. Δανεισμός βιβλίων για έρευνα                                                                         μία ψήφος